لازما الشرطه وزاره الداخليه تراقب الدوله كلها اجمعين من كل مكان عن طريق الاقمار الصناعيه عشان يشوفوا الناس بتعمل ايه الناس اللي رايحه واللي جايه واللي طالعه واللي خارجه


1 Likes